28. april 2012

Glomma 27.4

Liv og ungene var på The Voice, så jeg hadde kvelden alene. Været var ikke helt bra, men følte at jeg måtte benytte muligheten, så jeg tok turen til Glomma.

Sto to biler der da jeg kom - Eidsvollingen-gutta sto på neset og meldte om tregt fiske, og det var et par slukdengere helt øverst. Stilte meg først midt i bukta, men flyttet opp øverst da slukdengerene etter hvert forsvant. Fisket var mildt sagt tregt - hadde noe forsiktig napping (bukaktig), noe smårøsking (harraktig) og bare et par mulige stamnapp.

Motorikken i venstrearma var faktisk mye dårligere nå etter at stålforsterkinga er borte - så jeg tar denne turen på kontoen for opptrening. Har ikke helt trua på stamfisket før det kommer mer vann heller, håper det skjer noe med vannstanden i Glomma snart...

Ingen kommentarer: