11. juni 2010

Glomma 3.6

Måtte ta pause i gjørsfisket for å teste de nye barbelstengene mine - så jeg stakk en tur til Glomma. Kom seint avgårde, så jeg var der oppe først rundt 22. Fin vannstand nå - fikk stått på neset og alt var flott, bortsett fra litt guffen vind som vekslet med plagsomme mengder mygg. Rakk ikke å rigge mer enn en stang før det var fisk på - og deretter gikk det slag i slag med kilosstam, toppet vel på 9 stk tror jeg. Dessverre kom det ikke opp noen større fisk - eneste avvekslingen var en liten vederbuk på 6-700g (dvs. jeg har bestemt meg for at det var det det var, akkurat i det øyeblikket jeg kastet den uti begynte jeg å tenke at det kunne ha vært en mort, men siden det var for seint da, har jeg bestemt meg for at det var en buk...

Alt i alt en fin kveld ved Glomma, uten det helt store dog. Jaja...

Ingen kommentarer: