28. juni 2010

Glomma 20.6 & 21.6

Tok en kjapp tur til Glomma søndagskvelden, for å prøve å holde meg våken så jeg fikk snudd døgnet riktig vei igjen... Finfin vannstand, men absolutt nada fisk - rent bortsett fra helt enorme mengder gullbust (!). Har aldri sett noe lignende, hele bakevja kokte - men hvor stammen er må gudene vite...

Mandag tok jeg og Ståle en liten tur, og velget falt på Fetsund, siden Glomma lenger oppe var så tregt - men det var jammen ikke mye bedre gitt. Buken var helt borte, og samlet fangst ble en liten brasme på Ståle og en liten mort på meg - jaja...

Begynner å dra seg til mot ferie nå, og det er begrenset hva mer jeg rekker av fisking før det, det betyr at mange planer utgår (som vanlig) - men forhåpentligvis får jeg presset inn noe mer morro både før og etter ferien, før sesongen er over...

Ingen kommentarer: