28. mai 2015

Tungevinduet kommer i serieprodusert utgave

Fikk for en stund siden høre fra Asgeir A. at det ble jobbet litt med å starte serieproduksjon av tungevindu/kikkmeitevindu. Han lurte på om jeg hadde noen innsigelser imot det, men det synes jeg selvsagt det var bare morsomt. Nå er resultatet av dette arbeidet lansert, og Asgeir har skrevet om "Vannkikkebrettet" på bloggen sin. "Vannkikkebrettet" er også tilgjengelig for kjøp på Sør Tre sine nettsider.

Beskrivelse av "vannkikkebrettet" på Asgeirs fiskeblogg
"Vannkikkebrett" til salgs på Sør Tre sine nettsider

Dette er et fint alternativ for de som ikke ønsker å bygge tungevinduet sitt selv, og vil ha et lett og solid vindu! Jeg fortsetter nok å lage mine tungevindu selv dog, så får jeg dem akkurat slik jeg ønsker meg;-)

Ingen kommentarer: