22. april 2006

Vorma 18.4 og 20.4

Fikk plutselig tur til en sein kveldstur 18.4 og tok turen til Vorma - det var kaldt og blåste fælt, men etter en stund fikk jeg likevel opp et par vederbuk, begge to på rundt 1100-1200g...

20.4 tok jeg turen igjen sammen med Ståle. Jeg var der litt før Ståle og fikk 5 buk opp til 1500g da. Været var fint og vi var på plass begge to rundt 19.30 og foret ganske hardt. Ganske snart begynte vi å få opp buk, til å begynne med fikk jeg flest - men etter en stund hadde Ståle markant bedre fiske enn meg, og jeg endte på 9 stk (i tillegg til de 5 jeg hadde tatt før), mens Ståle tok 16 stk (!). Snittvekta var imidlertid som før ca. 1300g, og vi fikk ingen over 1500g... Agnet var reke, og til dels også mark/mais. Prøvde også å få buken til å ta flytebrød, men det var helt håpløst...

Ingen kommentarer: