10. oktober 2015

Vorma 3.10

Hadde ettermiddagen hjemme alene lørdagen, men var uinspirert og skeptisk til føret - så jeg la ingen større planer. Kom likevel til at jeg måtte ha en liten tur ut og pakka feederstengene og satte kursen motVorma . Stakk innom Villmarksbutikken og kjøpte mark og kikket på om de hadde noe på salg jeg måtte kjøpe. De hadde stort sett bare det vanlige, men sto og skravla litt med Sondre før jeg kom meg videre.

VedVorma  var det folksomt og jeg mista litt motet - men gikk opp til over den øverste brua for å få fiska litt i fred. Mye smånapping der, men ikke noe superaction. Fikk 3 harr og en ørret på halvannen time - men de var typ 150-200g alle sammen. Etter halvannen time kom en gjeng polski i kassebil, fyrte opp grillen, og satte på noe østblokkpop - da kom jeg til at det fikk være nok, så jeg stakk...

Ingen kommentarer: