20. desember 2015

Glomma 6.12 & 17.12

Lav frekvens på fisketurene for tida - men når jeg først kommer meg ut er det også lav kvalitet, så dermed er det heller ikke stort å rapportere om...

Glomma ved Fetsund 6.12
Jeg, Ole-Håkon og Marius tok oss en tur til Glomma ved Fetsund 6.12. Testa to forskjellige plasser. Første plass var uventet nok totalt død, så vi bestemte oss for et kjapt plassbytte. Umiddelbart virka det som det var en god idé for jeg fikk kjapt en småfin gytefisk på 1400 blank. Men - ettter det døde fisket totalt og vi kunne ikke en gang notere oss for sikre napp. Jaja...

Glomma Sørum 17.12
Jeg og Marius bestemte oss for å teste en plass jeg har kikka på men aldri testa. Finfin på flyfoto, lovende in real life, men fiskene var utrolig nok ikke hjemme. Jeg fikk en gytefisk på 1200-1300 etter en drøy times fiske, så skjedde det lite før Marius hadde et klart napp det ikke ble noe av. En stund etterpå nappet det igjen hos meg - men jammen var det ikke samme fisk som jeg fikk 2 timer før. Nå dalte trua litt - det virket rett og slett ikke som lakene var i området. Vi pakka derfor sammen ikke alt for lenge etter. Jaja...

Ingen kommentarer: