23. mai 2014

Oslofjorden 16.5

Hadde plutselig åpning for tur på fredagskvelden - etter at rydding og forberedelser til 17. var i boks. Var litt usikker på hva jeg skulle finne på - men det ble fristende med en liten vadetur igjen. Tok et sveip nedover - var på plass litt før kl. 22, og da var det fremdeles aaalt for lyst. På første plass så ingenting før jeg egentlig skulle gi meg, da fant jeg en småpen sak inne i buskaset på grunna, men den ville ikke leke.

Fortsatte til en ny plass - plagsomt mye bølger, men fant en tunge der likevel, og da jeg testa en ny strand der fant jeg to til - og fikk den ene 460g/35cm. Neste stopp blåste det også for mye, og jeg fortsatte til enda en ny plass. Vurderte å dra hjem pga. mye bølger, men tok et lite sveip. Gikk meg rett på en slettvar på rundt kiloen, og så to store tunger, men ingen av dem ville noen ting. Tipper den største var godt over halvannen. Jaja...

Ingen kommentarer: