13. januar 2014

Moss 10.1

OHH fristet med kikkfiske i Mossesundet - og etter litt om og men endte det med at jeg, Andreas og Marius hengte oss på, og møtte ham og Thomas D. der nede.

De hadde holdt på en liten stund da vi kom, men ikke funnet stort av spennende ting - og da sikten heller ikke var all verden la de om til statisk bunnmeite. Jeg/vi hadde egentlig ikke noen god plan B, bortsett fra at jeg tenkte å sjekke noen flere plasser rundt på Jeløya. Vi angret litt på at vi ikke hadde bunnmeitestenger, men jeg orket ikke å tenke på det etter en travel uke på jobb, og tenkte at om en hadde nok kikkmeiteplasser på lista måtte det holde. Vi fant ikke stort noen plasser - mye pga. elendig sikt - men noen de plassene vi kikka på var latterlig kule, fikk tungeskjelven uten å ha sett en eneste tunge der gitt.

På vei hjemover svinga vi innom et par plasser for å unngå at det ble en tur med BARE masse kjøring - der nappa vi opp en liten bunke skrubber hver, men ingen av spennende størrelse (jeg missa en temmelig bra en dog...

Ingen kommentarer: