7. mai 2012

Vorma 3.5

Ole-Håkon meldte om planlagt Vorma-tur, og jeg fikk skvisa det inn i kalenderen jeg også - for å holde ham med selskap. Han startet før meg og meldte om harrpers med 930g/48cm allerede før jeg hadde pakket...

Vel på plass var det veldig fine forhold - og jeg fisket først litt aktivt ovenfor OHH, før jeg flyttet meg lenger ned og fisket med en aktiv og en "halvstatisk" stang. Var borti fisk flere ganger, og etter en stund kroket jeg en fisk langt nede på aktivt fiske. OHH kom for å håve, men da han kom sto den andre stanga og hoppa, og vi sto plutselig og kjørte fisk begge to! En stund etter lå to harr i håven - og litt research avslørte at OHH hadde trukket det lengste strået med en fisk på småpene 720g, mens min var en mer ordinær 550g-fisk...

Etter dette var det kun sporadisk napping - før kvelden ble avsluttet med en mindre harr for min del. Uansett en nydelig kveld ved Vorma med hyggelig selskap - all good!

Ingen kommentarer: