20. oktober 2005

Mer lake 15.10 & 19.10

To nye laketurer i Glomma er loggført:

15.10 var jeg og Liv en bitteliten kveldstur i Glomma mens vi hadde barnevakt. Var vel på plass litt før 22 og fisket en times tid - noe som resulterte i en lake på 920g som ble middag på søndagen... Utover det var det kun litt smånapping.

19.10 kom Ole-Håkon oppover for å fiske lake. Han starta ca. en time før meg, og da jeg kom hadde han allerede fått opp 4 stykker, men ingen over kiloen. Han fikk seinere et par stykker til, og jeg fikk en liten (rundt 500g kanskje) og en på småpene 1375g. Stein kom innom på besøk han også. Nappingen dabbet etter hvert av litt, og nappvarslerene begynte å fuske pga. minusgrader og tett tåke. Litt smånapping i et par av stengene mine resulterte til slutt i en liten stam, tatt på makrellfilet - mao. alt i alt nok en hyggelig laketur, selv om storfisken uteble...

Ingen kommentarer: