23. juni 2015

Sørv og slikt 16.6

Trodde egentlig ikke jeg skulle få til noe fisking denne dagen, men fikk brått en åpning. Måtte legge en plan på kort varsel, så da ble det å grabbe noe utstyr som sto noenlunde klart, og jeg fikk dermed lurt med med Andreas for å teste en for meg helt ny plass.

Var på plass nærmere 21 og rigga oss opp med en duppmeitestang hver, pluss bunnmeitestenger. Andreas kjørte method - jeg kjørte feeder. Ikke syk action med en gang, men pokker så mye småfisk som kom på foret. Jeg hadde en skikkelig uflytdag - og sleit bort et par feedere i sivet, røk snøret på 3 fisk som var lovende - kan ikke huske sist jeg gjorde det... Kroka også totalt sett veldig få fisk - endte vel med 2 sørv og 2 brasmer på land, og det eneste jeg veide var en småpen sørv på 610g. Andreas fikk flirer og brasmer og en sørv eller to. Vi holdt på litt for lenge, men da var ihvertfall denne plassen også testet for første gang. Frister til gjenbesøk, vi får se når det blir... Jaja...

Ingen kommentarer: