26. november 2011

Glomma 22.11

Alt for langt mellom hver tur for tida - så jeg bestemte meg for å ta meg selv i nakkeskinnet og komme meg ut torsdagskvelden...

Valget falt på drive-in-plassen på oppsiden av demningen ved Rånåsfoss - en plass jeg fisket en del på tidligere, og som bl.a. leverte noen drøye gjedder... Men så ble det folksomt der en periode - og det er nå leeenge siden sist jeg fisket der...

Det blåste surt og begynte å regne med en gang jeg kom dit, så jeg utnyttet en av fordelene med plassen, og satte meg varmt og tørt i bilen mens jeg kikket på stangtuppene. Og der ble jeg igrunn sittende - hadde noen små turer ut og kikket nærmere på noen små bevegelser i stangtuppen, samt at jeg byttet agn noen ganger - og det var det... Da blir det vel kanskje noen år til neste besøk igjen også... Jaja...

Ingen kommentarer: