23. januar 2005

To nye laketurer (21. og 23. januar)

Ble to turer i Glomma etter lake i helga, men med magert (dvs. inget) resultat. På fredag var jeg en tur sammen med Lars og Ole-Håkon, som hadde startet litt tidligere og på et annet sted. Det mest spennende som skjedde var vel at fiskeplassen frøs til, og at vi derfor måtte flytte oss, samt at Lars fikk opp en slank gjedde på 3-4 kg.

Søndagen var jeg og nabo Ståle ute en tur for å teste en ny plass, siden "den vanlige" plassen ikke har levert i det siste. I tillegg hadde jeg mål om å få testet de nye kinesiske nappindikatorene jeg har fått fra "min mann i Kina". Det var ikke tegn til lake noe sted, men nappindikatorene fungerte bra, til tross for kulde og fuktighet - prisen tatt i betraktning var faktisk det en positiv overraskelse...

Ingen kommentarer: