7. februar 2016

Rødhaiblanking 31.1 & 4.2

Søndag 31.1
Jeg og Marius bestemte oss for å teste rødhaien. Litt mye isslush langs land til å begynne med, kombinert med veldig høyt vann gjorde forholdene litt tricky. Det var imidlertid fullt fiskbart, uten at det gjorde all verden for resultatet. Marius fikk opp noen småhvitting, jeg totalblanka. Noen napp kunne riktignok vært riktig sort, men det er langt fra sikkert...

Torsdag 4.2
Jeg og Ståle tok turen etter rødhai igjen. Finfine forhold og bare ytterst lite isslush. Vi speida først litt etter skrubber, og jeg fikk lurt opp en liten og mista en ganske stor.

På rødhaifronten skjedde det fint lite - sporadisk hvittingnapping, noen napp som kunne vært riktig sort, og en fisk jeg hadde trua på, men som viste seg å være en torsk på drøye kiloen. Jaja...

Ingen kommentarer: