20. oktober 2014

Visterflo 19.10

Mye drittvær for tida, og vindusfiskeplanene for helga måtte legges på hylla. Ble veldig fiskesugen etter hvert, og da værutsiktene for søndag så sånn halvveis akseptable ut spontaplanla jeg en tur til Visterflo etter borre. Var skeptisk til sikt og føre, men kom meg avgårde på morgenen og plukka opp Marius på veien.

Vel på plass kunne vi konstatere at sikten var dårlig, men ikke helt håpløs. Fisket viste seg derimot å være temmelig håpløst. Vi trøkka på en god stund og flytta mye rundt. Fikk aldri i gang fisket dog - jeg fikk lurt opp en fisk tidlig i økta og Marius en på tampen. Min fisk var småpene 1015g, så sånn isolert sett var jeg fornøyd med det, men ville faktisk heller hatt mye action uten en kilosfisk. Marius sin fisk var anslagsvis 400g. Jaja - 5. tur på rad uten fres, på tide det løsner nå (været fremover ser dog fullstendig trøstesløst ut)...

Ingen kommentarer: