20. oktober 2012

Forsiktig start på lakesesongen 19.10

Har blitt en stund siden sist tur, så jeg følte det var på tide å komme seg ut. Rottet meg sammen med Marius og Ståle for en oppstart av lakesesongen. Har som mål å prøve en god del nye steder etter lake i år, har fisket såpass mye lake i Glomma/Vorma at det føles greit å gjøre et lite prosjekt ut av å teste nye plasser denne sesongen. Mister fort gløden om jeg bare fisker de gamle plassene tror jeg...

Uansett var vi på plass i Glomma litt før 20. Rotet litt rundt før vi fant et greit sted å stå - litt grunt var det riktignok, men både plassen og forholdene virket lovende. Det ble imidlertid med litt smånapping for min del. Samme med Ståle, mens Marius perset med en småpen sak på rett over 2, samt at han fikk en bitteliten en. Den nye persen til Marius hadde faktisk også min fortom (som jeg sleit tidlig på kvelden) stikkende ut av munnen - de gir seg ikke så lett de krigerne der...


Ingen kommentarer: