5. juni 2012

Dyno/Fetsund 2.6

Hadde muligheten til en kveldstur, men siden det blåste og var ganske kaldt var mulighetene litt begrenset. Pakket derfor bare en lettspinnstang, noen spinnere/topwaters og litt agn og satte kursen mot Dyno.

Vel på plass var det 3 polakker der - og da de så jeg kom flyttet de stengene sine maksimalt spredt utover slik at det ikke skulle være mulig for meg å komme til. Fant likevel en åpning, men men da jeg begynte å fiske litt med spinner der - kom en av dem og begynte å kaste en diger wobler inn på tvers foran meg. Ble temmelig irritert, og hadde egentlig lyst til å fiske videre på ren trass, men kom til at det var meningsløst - og tanken var tross alt en hyggelig kveldstur, så etter en liten stund pakket jeg sammen og fortsatte til Fetsund.

Fortsatt mye vann i Glomma, men på vei ned - og forholdene var ikke så verst. Buken er imidlertid ikke på plass ennå, for kaldt og mye vann tror jeg - fikk bare opp et par mort. Kunne garantert fått flere av dem om jeg gikk ned på agnstørrelsen og/eller hadde noe annet enn reker... Oh well!

Ingen kommentarer: