28. juni 2006

Glomma 23.6

Prøvde meg en tur etter stam i Glomma 23.6. Sankthansfeiring satte en stopper for den opprinnelige plassen jeg hadde sett meg ut, men da fikk jeg også sjansen til å prøve en plass jeg har tenkt på lenge på motsatt side av elva - ikke langt unna.

Plassen var over all forventning, jeg begynte med å fore opp litt og kaste ut noe flytebrød, og ganske snart bortimot kokte det av stam der - fikk opp 3 stk. rundt kiloen før sankthansfeiringen tok helt av med en utendørskonsert, som tydeligvis skremte vettet av fisken, og plutselig var hele swimen stille som i graven...

Jeg bli likevel stående, og da konserten endelig ble avsluttet fikk jeg noen få fisk inn på swimen igjen - den største som kom opp var rundt 1400g, ellers var det flere kilosfisk - til sammen 7 stk...

Ingen kommentarer: