22. januar 2006

Lakefiske med magert resultat 14.1 & 15.1

Kjapp rapport fra to laketurer gjennomført denne helga...

Lørdag var jeg ved Bingsfoss en tur - perfekt vannstand, perfekte forhold, til og med litt farget vann, noe som viste seg å være gunstig i fjor, men ikke en gang antydning til fisk Det var blanketur nr. 6 til Bingsfoss denne sesongen - har ikke fått en eneste fisk der så langt...

Søndag tok jeg med Ståle på en ny laketur - vi var i tvil om hva vi skulle prøve, men endte med å teste Fetsund, selv om vi var veldig usikre på om det var stedet nå. Det var det ikke, og resultatet var kun en "trøstelake" på 4-500g til meg...

Lenge siden sist jeg har fisket så mye på en helg som jeg har gjort denne helga, så da er det surt at resultatet har blitt så dårlig som det har, men nå må det vel løsne snart...

Ingen kommentarer: