2. november 2021

Feriefiske 21.7-4.8

Hjemme igjen etter ferie og bittelitt fisking først på Bømlo, så på Stranda. Lite fisking i år pga. mye ryggproblemer/isjias, men noe har det blitt. Hengte meg på en økt med Andreas og Jon i Hjørundfjorden forrige uke. Nydelig vær og noen drifter etter skolest og spisskate, uten uttelling for min del, men fint var det uansett. Så hadde jeg noen småturer med båten min i Storfjorden. Stort sett bare rett utenfor småbåthavna pga. mye vind, men jeg fikk faktisk 2 småkveiter (sånn rett over minstemål-ish). Hadde ikke klepp og fiska lett så bare den ene kom i båten (85 cm/6 kg), men gøy var det uansett. Ellers fiska vi gylter, det er jo alltid gøy. Hjemme igjen nå, skal begynne å jobbe igjen mandag, men tenker på HA og abborfiske, så skal se om jeg ikke får til noe av det snart…

Ingen kommentarer: