9. mai 2010

Leira 9.5

Tenkte det var på tide å prøve Leira igjen. Vannstanden har gått litt rikelig ned, og det som er verre er at vannstanden i Øyeren har stoppet opp på drøye en meter under det den burde vært nå...

Når jeg kom til Tuen var det tydelig at flere mente sesongen burde være i gang - ca. 20 biler var strødd langs veien, og jeg ble litt bekymra for at det skulle være umulig å finne et sted å sitte. Fin blanding av polakker og nordmenn/lokale. Plassen øverst i svingen var imidlertid ledig, så jeg satte meg der.

Kort sagt ble det lite action - litt smålugging på agnfisken, og noe rovfisk oppe innimellom - noe av småluggingen var definitivt gjørsaktig, men kan selvsagt også ha vært noe annet... Ingen andre som fikk noe annet enn mort og buk heller, såvidt jeg kunne se... Jaja...

Ingen kommentarer: